bir ölür bin doğarız

jakoben
cumhuriyet ordusunda söylenen gerici propaganda. cumhuriyet ordusu cumhuriyeti benimsemiş bireylerden oluşur. cumhuriyeti benimsemiş bireylerinde aileleri maksimum 2-3 çocuklu olur. dolayısıyla gayette bir kere ölürler tüm sülaleleri arkalarından yas tutar. bu söylem, aldığı üç kuruş maaşa bakmadan devlet eliyle beleşten yaşarken sincap gibi sikişip kurbağa gibi üreyen tayfaya aittir. yani islamcılara.işgal akılda başlar.

islam

sophos
-u-usta iktidardakiler dini kullanıyorlar, gerçek müslümanlık bu değil.
+din zaten insanları ve arzularını yönetmek için bir araç.
+peki ya arabistan'daki ne?
-arap kültürü o, gerçek müslümanlık değil.
+gerçek müslümanlık nerede?
-kuran'da.
+orada da şiddet, korku ve çağdışılık yok mu?
-yanlış tefsirden okumuşsundur. arapçada bir kelimenin birkaç anlamı var bu yüzden yanlış çeviriyorlar. x yazarın tefsirine bak.
+x yazarın tefsirinde de insanlar cehenneme gitmekle korkutuluyor. korku ile insanlar yönetiliyor.
...

veritas odium parit. 2010 sonrası türkiye'de bilinçli ve sorgulayan bir bireyseniz siz de muhtemelen benim hissettiklerimi hissedersiniz. insanlar hiç mi düşünmüyor dersiniz.

ali alkan

jakoben
bu herifi ilk gördüğümde başına gelenlere çok üzülmüştüm. sonradan kendisi de fetöcü değilim ama dergahlarda atatürk bize güzel anlatılmazdı diye konuştu. ne kadar türk devriminin düşmanı sipermli şehadet şerbeti hüptürücüsü varsa tsk'da dahil her yerde yuva yapmış bide solcuları boklardılar yıllarca atatürk düşmanı türk düşmanı diye. allahını siktiğimin takiyyeci orospu çocuğu müslüman köpekleri.. neyse geçmiş olsun kardeş. gez kolunda pazu bandıyla. kardeşine de allahtan rahmet falan fişman işte... bla bla. pkk işini biliyor aq.

atatürk maskesi altında din düşmanlığı yapmak

jakoben
atatürk din düşmanıydı. bizde öyleyiz. maske falan yok. bu cümlelerin sahipleri atatürk'ün devrimciliğini yok etmek için, tıpkı 1789 fransasındaki thermidor dönemi gibi devrimcilerin bakış açılarını karşı devrimin namlusuna sokma taktiğidir. kavramları tahrif etme yöntemidir. müslümanın yeri cennetin çocuk götü reyonudur. dünya değil. türkiye hiç değil. sikiyoruz işte alayını da. çelişki yok. sipermli şehadet şerbeti var.

Devlet bahçeli

jakoben
siklam denen ideolojik arap işgal silahı üzerinden türk toplumunun sinir uçlarına dokunmaya devam etmektedir. türk milleti müslüman değildir. fakat ki, müslümanlar denen sikik topluluk ile cennet arasındaki en iyi acente firmalarını (örgütleri) çıkaran bir milletir. geçmişte olduğu gibi yine sipermli şehadet şerbetleri göt deliklerinden içeriye girecek gibi gözüküyor. bir ölüp bin doğuluyor mu görmek istiyor gerçekten bir ölmez ama kimse bu sefer. 40 olur o 50 falan olur.

ümitcan uygun

laikice
torpilin her zaman kurum ve kuruluşlarda işe alım gibi olaylarda karşılaşılmadığının hukuk önünde de işlediğinin günümüz örneği. öncelikle açık saçık adı duyulmuşken ikinci ilişkisindeki öldürülen kadının "ben ona güveniyorum, siz karışmayın" tarzındaki yorumlarını görünce kızgınlığımı arttırmak ve azaltmak arasında gidip geldim. sonra nasıl bir ülkede yaşadığımı hatırladım ve normal demekle yetindim. tanıdık sevdası, cahillik ve canilik 2 can daha aldı aramızdan.

kıskanmak

laikice
neden bir insan bir eksiklikten doğan olumsuz bir şeyi kılıflar uydurarak gerekli hale getirir ki? stockholm sendromu falan mıdır bu? görüştüğüm insanların kıskanmadığım için "sevmediğimi" düşünmesi sebebiyle kıskanmak zorunda kaldım bir süre. gerçekten bu kadar yorucu ve gereksiz bir duygu daha yok karşımdaki insana güvenmesem neden onla birlikte olayım bir insanın onla görüşmesi neden onla duygusal bir şey yaşamak istediği anlamına gelsin? yani duygusal anlamda görüşüyorsa bile karşımdaki insanın tepkisinde bitmiyor mu çoğu olay zaten? aldatma gibi bir durum olursa da vereceğim tepkinin ne olursa olsun değişmeyeceğine eminim kendime de güveniyorum karşımdaki insana da yetiyorum neden sevgimi göstermek için görüştüğü insanlara müdahalede bulunayım ki?

kangal köpeği

kam
Sivaslı bir tanıdık edilince hemen istenilen bir köpektir. Ancak pahalı olduğu için ve ondan da önemlisi özgür yaşaması gereken bir hayvan olduğu için Sivaslıların büyük çoğunluğunda dahi olmayan köpektir. Ayrıca kurt boğabilen bir hayvandır ancak tüm kangallar boğamamaktadır.

hülagü han

kam
Türklere hakaret eden halife ve halkını yeryüzünden silen adamın dibi.
Bu arada yukarıdaki yazara cevaben o kütüphane falan yakmamıştır. Oradaki kitapları Türk yurdu olan ve bugün İran sınırları içinde kalan Meraga'ya taşımış, orada Rasathane inşa etmiştir. Tebriz için de böyle bir şey yapmıştı sanırım ama yanılıyor olabilirim. Neyse işte mesela sonraki Safeviler vs. hep bu rasathaneden faydalanarak güçlü bir devlet olmuştur.
1

şahan gökbakar

jakoben
evine ateşler düşecek diye zırlayan göt. noldu lan mahalle kenarı komedyeni şişman orospu çocuğu? ayak takımına maço tiplemeli komedyenlik yaparken iyiydi? sende bu milletin beynini götüne dikenlerden bir tanesisin şimdi zırlıyor yandaş medya siz hangi ülkenin medyasısınız görmüyor musunuz yangınları diye. yalarken her şey ne güzeldi ama dimi hahahaha. evini sikeyim senin