sözlük yazarlarının sıkıntıları

yarraminho bashievski
2 ayı aşkındır baş dönmem var, gitmediğim doktor kalmadı. antidepresan kullanıyorum 1 aydır, hala devam ediyor. muhtemelen psikolojik lakin geçmek bilmedi yine. antidepresanların mg dozunu artırmak iyi gelir inşallah :/
6
sophos sophos
pek anlamam bu işlerden ama vertigo falan olmasın
lux lux
hangi bölümlere göründün?
yarraminho bashievski yarraminho bashievski
vertigo değil dostum. 3 kere kbb'ye göründüm. kalp hastalığı da var defalarca gittim, 3 kere de nörolojiye de gittim. bunlarla ilgili sorunum yokmuş. en son psikoloğa gittim "psikojenik baş dönmesi" olma ihtimalini değerlendirdi. cipralex verdi, ilk kutu bitmek üzere yine gideceğim, sanırım pandemi süreci böyle bir etki yarattı bende. Gerçekten hayat kalitesini alabora eden bir hastalık bu. Umarım tez zamanda geçer =)
lux lux
kalp rahatsızlığından dolayı olabilir mi? benim kalbimdeki delik yüzünden oluyordu
yarraminho bashievski yarraminho bashievski
Geçmiş olsun, valla bana göre de olabilir dostum, ama doktorlar bir şey yok dedi. uzun bir süre kalp ilacımı da (kan sulandırıcı) kullanmamıştım. O bile tesir etmiş olabilir. Bakalım cipralex dozajını artırdıktan sonra bir etki yaşayacak mıyım.
lux lux
geçmiş olsun
bu başlıktaki tüm girileri gör