heijan

yarraminho bashievski
bağcıların bağrından çıkmış kürt rapçi, mütevazi ortamda çıkardığı gene mi amcalar parçası ile halkın gönlünde taht kurduktan sonra işi büyütüp lüks mekanlarda çıkması ve profesyonel klipler çekmesi "özüne dön torbacı reyiz" söylemlerini artırmıştır.

yansın geceler pelinsu eceler dillere pelesenk olmakla kalmamış küçük çocukların bile ağzında dilden dile dolaşır hale gelmiştir.

rapi sevmeyen ben bile gerçekten çok iyi söylediğine inanıyorum dinlenmesi tavsiye edilir ama çocuklar iÇin uygun değildir.
sayhimylittlefuhrer
Türkiye'de undergrand rapi eskiden sansar yapardı adam akıllı oda bozdu sonra heijan çıktı gettolardaki hayatı anlatan thug life yapan bir rapçi Amerikan gangsta tapu Türkçeye çevirin benzerini görürsün
Valar dohaeris
Kesinlikle rapçi falan değildir. Rap müzik hızlı söylemek ve kafiye kullanmaktan ibaret değildir. Rap kültürünü yansıtacak hiçbir parçası ve bu kültürü geliştirmek adına hiçbir katkısı yoktur.
sasanist
şarkılarının kekoluk oranını kendi tipini şeklini filan siktir edip üzerine düşündüğüm tek konu vardır, o da sözlerinin her biri dikkatlice sosyologlar tarafından inceleniyor mu acaba?

mame hacı isimli şarkısından bir kesit:

manav amca seni yazayım mı?
çürüğü alta koy kimse görmesin.
ayıptır amca günahtır inan ki.
nimettir oğlum çöpe atılır mı?

bir de son şarkılarından yansın gecelerden bir kuple verelim.

yediği hep aynı hamburger patatesi,
araba lazım floryada galerisi,
babası mühendis oğlu kız delisi.
inşaatta mala vurur bizim gibi amelesi...

gerçekten bu sözler bağcılar veyahutta bağcılar benzeri bölgelerimizi anlamamızı kolaylaştıracak şifreler taşıyor. sosyolojiden tez konusu filan arayan olursa herhangi bir şarkıyı incelesin bence...