confessions

leo

Bira  · 30 Nisan 2017 Pazar

  1. toplam giri 193
  2. takipçi 4
  3. puan 2621

nagehan alçı

ickial
bank asya'dan yüklü para çekip kocasıyla yalı alan, ama sırf iktidar partinin eteklerini öptügü için hapse girmeyen malum örgütün bir zamanlardaki(?) sempatizanıdır. 5 günlük erler müebbet almısken sen ne hakla televizyonda yayın yapabiliyorsun hala ya?

kürtajcı dayı

the spook
kendisini, laiklik elden gidiyaağh, irticağ geliiyeağh sözüyle tanıyoruz. Gündemden çokça denk gelmişsinizdir zaten bu gerici sığıra. Neyse yine de videosunu bırakıyorum, spoiler bölümüne de sizin için güzel bir sürpriz bırakıyorum.



Açık kadınların akpyi desteklemesi

sophos
Yanlış başlık: "açık" çomarların, çağdaş kadınlar için kullandığı kelimedir.

Çomar tabiri kullanmayalım.
"Açık" ve "kapalı" değil, "kadın" ve "türbanlı".
(Türbanın normal bir şey veya özgürlük olarak görülmesi de ayrı bir kanser ediyor beni.)

Doğrusu çağdaş kadınların akpyi desteklemesi veya türbanlı olmayan kadınların akpyi desteklemesi şeklindedir.

aykut'un taçını kim çaldı

9deliklicomar
maç başlardı bakardım hep atılışına
benzer idi gidişin alex'in ortasına
pozisyona bakıp görmeseydim maçta
fenerbahçe'nin taçını kim çaldı?

bir hasan ali'yi sevdim, bir seni sevdim ben
taç atışı değil, bence nazlı yar idin sen
ama o hoyrat hakem seni aldı benden
fenerbahçe'nin taçını kim çaldı?

mecnun oldum dolanırım stadlarda
taç atışı görsem hüzünlenirim maçlarda
soruyorum eşe dosta müsabakalarda
fenerbahçe'nin taçını kim çaldı?

''fışkiyeyi kim kırdı?'' şiirinden uyarlanmıştır

edit: imla

ayşe öğretmen

atticus finch
beyaz show canlı yayınında "çocuklar ölmesin" dediği için 1 yıl 3 ay hapis cezası alan ve çocuğunu cezaevinde doğurmak zorunda bırakılan kadın.

şimdi burada 12 yaşındaki çocuğun bile akıl edebileceği, aşırı basit bir mantık var.

kadının söylediği şey "çocuklar ölmesin". yani söylediği şey herhangi bir taraftan muaf ve tamamen genel bir şey. nitekim bahsettiği "çocuklar" kavramını da bir ulus veya ideoloji belirtmeden, genel bir anlamda kullanmış. ne bileyim, "devlet çocukları öldürmeyi bırakmalı" falan dememiş. veya genelde bizim söylediğimiz gibi "hayatının baharında çevik kuvvet ve jöh-pöh çeteleri tarafından katledilen her alevi/kürt/devrimci çocuğunun hesabını soracağız" tarzında bir cümle de kurmamış. söylediği şey sonuna kadar objektif, elinde çocuk kanı olmayanları rahatsız etmesi gerekmeyen bir şey yani.

şimdi pkk'nın ve kürt ulusal hareketinin siyasal varlığının tamamen vahşi, işgalci, pis kürtlerin bölücü amaçlarına ve emperyalizmin kirli oyunlarına dayandığını düşünen ulusalcı sığırlara soruyorum. ulan madem devletiniz çocuk öldürmüyor, ağzından "çocuklar ölmesin" lafı çıkan bir kadını neden tutuklayıp hapse mahkum ediyor? madem elinizde çocuk kanı yok niye birisi çıkıp "çocuklar ölmesin" dediğinde onu içeri tıkma ve susturma ihtiyacı duyuyorsunuz?

çocukları öldüren taraf devlet değil kürtler olsaydı, ayşe öğretmen faşizmin paralı köpekleri tarafından değil, tak tarafından kaçırılırdı. o "çocuklar ölmesin" dedi, siz de çocuk katili olduğunuz için üstünüze alındınız. olay aslında bu kadar basittir.

ayşe öğretmen

deist imam
Çocuklar ölmesin demek suç mu oldu. Ha pardon ya burası türkiyeydi di mi. Her hangi bir örgüt propagandası yapmadan sadece çocuklar ölmesin dediğiniz için sizi pkklı yaparlar.

Ulan kadın çocuklar ölmesin dedi. Pkknın öldürdüğü çocuklar niye bu kadının karşısına çıkıyo ki. Kadın çocuklar ölmesin diyip pkk taraftarlığı mı yaptı. Ülkede çocuklar ölmesin demek ne zamandan beri pkk taraftarlığı oluyo. Ha ama olayı götünüzden anlayıp sadece kendi çocuklarınızın ölmemesini isteyip diğerlerini düşünmüyosanız o başka. Islah etmek gerekir o tipleri.

Dünyada her çocuk günahsızdır. Büyüklerin savaşında ölen hep masum çocuklar olur. Daha savaş kelimesinin ne olduğunu bile bilmeyen çocukları öldürürler.

Çocuklar ölmesin, şeker de yiyebilsinler

bunlar ilginizi çekebilir