amedspor kapatılsın hashtagi

the spook
Saçma ve halkı kışkırtmak için sürülen durumdur. Amedspor'un son 5 yıldır ortaya koyduğu tavırdan hiç memnun değilim, ülke sınırını bölme düşüncesine sahip futbolcuları barındırmak hoşuma gidiyor değil yani onları savunmuyorum size. Ama bakacak olursak ilk maça, Sakaryalıların sahaya inip amedsporluları kılıçtan geçirmediği kalmış bir tek. Bunların karşısında tff sessiz kalıyorsa, amedlilerin başka çareleri kalmamış. Daha iyi bir yaptırım uygulayabilirlerdi fakat tercihlerini ilkelce şiddetten yana seçmişler, cezaları ağır bir şekilde uygulanacaktır. Yalnız cezalar uygulanırken sakaryalıların faşizan tavırlarına karşı da yaptırım uygulamak gerekir. Sonuçta amedliler 5 yıldır oluştuğu karakter ile kafasına göre çıkıp futbolunu oynamıyor, bu karakteri bile bile oynamalarına izin veren bir tff var. Gidin faşizan duygularını tff'ye püskürtün.
2
franz
Lan çok acayip olay afagsghshs

Düşünsene bi takım var ve PKK sevici olduğu söyleniyor. Hiç araştırmadım da adamlar amatör zaten, umurumda bile değil. Ama bizim millet dağdaki silah sıkan adama diklenemeyip, ciddi ciddi 90 dakika terleyip top oynayan adamlara kafa tutuyor. Lan emek veren pkk'lı imajı oluştu kafamda durup dururken sshshHasiajshsgnsjwjqj
iron
Hayır tek bir soru sormak istiyorum. adamın elinde jiletin ya da kesici maddenin olduğu hiç bir görüntü yok. sadece parmakları kapalıyken bi görüntü koymuşlar sonra jilet var yalanı. azıcık beyni olan adam jilet yarasının nasıl olacağını bilir kesinlikle o tırnak yarası. bir diğeri arda silahla hastane basınca kimse başakşehire saldırmadı, eleştirilen arda oldu. bu futbolcuyu ve saldırgan tavrını kesinlikle savunmuyorum, savunanlarıda kınıyorum ama her futbol maçında bunun gibi onlarca olay oluyorken sırf amed spor forması giyiyor diye olayları vatan meselesi yapan kürt düşmanı kitle ve medya bir birini gazlayarak algı oluşturuyor. Son olarak amed spor taraftarları 2 yıldır deplasmana gidemiyor futbolcular ise neredeyse her deplasmanda saldırıya uğruyor futbolcularo, yöneticileri dövülüyor şuana kadar kimseye bir yaptırım uygulanmadı bütün ülke bir kulübe adından dolayı düşman işte bu yüzden yerimizde sayıyoruz. Türküyle kürdüyle bizden bi bok olmaz.
codex cumanicus
Türkiyede futbol adına zaten 2008den beri hiç bir beklentim kalmadı. Bu tür holigan davranışları meşrulaştıran aracı bir bahane haline geldi sözkonusu spor. Maç günleri dışarı çıkmamaya özen gösteriyorum zira rakip takım destekçisi milyonla insana anabacı am göt kayan bir sürü götlek caddeleri tıkıyor bas bas bağırıp küfür ediyor.

Gündeme gelecek olursak, kesinlikle ve kesinlikle kabullenilemeyecek bir durumdur. Şayet taraflar tam tersi olsaydı bugün Sakaryasporu tüm deliller ortada olmasına rağmen ölümüne linç eden keşkül götlü sözlük yazarları ve radikal sol basın viyak viyak öterdi.

Elemanların neyi ne için yapıp desteklediği gün gibi ortada, omurgasız olmaya gerek yok . Müsabaka öncesi İstiklal Marşını ıslıkla protesto eden bir güruhtan bahsediyoruz.

Eksileyen bölücü sempatizanları kemiğinizi şerefinizi sikeyim sizin iki yüzlü orospuçocukları :)
sophos
özet: sen adamların takımına saldır, ırkına küfür et. sonra onlardan ''teşekkürler abicim/ablacım ne güzel bir ülke, ben de buranın vatandaşıyım'' demesini bekle (bunu diyen zaten aptaldır). terör örgütüne neden katılıyorlar acaba diye düşünmeden silahla işi çözmeye çalış.

sonuç: türk insanı zor akıllanır...