altay sözlük

franz
Yeni kurulmuş bir sözlük.

Türkçü kimliği ön plana çıkan bir mecraa. Siteden çıkarken uğurlar ola aybalam diye dileklerini dahi ediyor.

Değişik bir mekan.
twitter
demin üye olduğum bir sikin peyroni olmuş hali amk bastan soyleseydiniz ya faşistlerin toplandığı boktan yer olduğunu. denemek için bile üye olmayın girileriniz okunmadan onaylanmiyor ve baslik acamiyorsunuz. özgürlük sikilip atilmis fasitlerin mastürbasyon yaptığı mekan
1
jakoben
online bol fakat yazan eden yok. yazılan şeyler de genelde osmanlı veya eski türk boyları ile alakalı cidden baydı. ced,ecdat güzellemesinden başka bir şey göremedim henüz. güncel hiç bir konu ile ilgili başlık veya değerlendirme yok varsa da solcular açıyor. phen mesela. asdasd ama en azından online birileri var o yüzden şu sıralar vakit öldürüyorum. fakat siz canlanırsanız amenna. eyv. der bırakırım.
4
lux
diğer sözlüklerin ılımlı yaklaşmasına şaşırdığım sözlük. madem öyle burayı neden ayrıştırıcı bir sözlük olarak görüyorsunuz? işinize hangisi gelirse işte.
jakoben
ceza aldığım sözlük.malum yazıda yazamıyorum. sözlükte birine mail attım, bir konuda tartışmak amacıyla, sonra ceza aldım. anlamadım neden. açıklama da yapılmadı ''sorma işte kanka böyle, anlayış göster'' babında bir geri dönüş aldım. bende üstelemek istemedim.çünkü bayağı bir iş oldu.dolayısıyla geri dönmeyeceğim sözlüktür. legend back
jakoben
sedat peker'in bugün ki tehditleriyle ilgili tek bir entry bile girmemiş sözlük. zaten islamcılar basmış yarasın.. birbirinize suphaneke ve atsız şiirleri okuyun gardaşlar. anadolu, ümmet, ülkü, turan, millet. hey hey hey
3
lux
kürtleri sevdiğim için terörist yaftası yediğim sözlük.
aslında oraya üye olma amacım gözüme çarpan bir kaç ırkçı giriye cevap vermekti. öyle de yaptım ve daha sonrasında hesabımdan çıkış yaptım. ancak aklıma takılan bir şey var. 2 kişi beni laik sözlükten tanıdıklarını ve terör sevici olduğumu düşündüklerini söylediler. sorum şu madem benim öyle olduğumu düşünüyorsun neden buradayken söylemiyorsun da başka sözlüğe geçince dile geliyorsun? bu sözlükte kimseyle kavgam olmadı ama sevilmiyormuşum meğer. tuhaf.
18
sophos
laik sözlüğün kanser versiyonu. büyük şehirde yaşıyorsanız eğer 1iq türkçü kitle her yerde bol bol var zaten sözlüğe katılmanıza gerek yok.
jakoben
haziran 2013 gezi eylemlerinde ülkenin uçurumdan viraj almasını isteyen ne kadar yurt sever varsa gözünü çıkaran, kafatasını çatlatan, öldürdükleri yurttaşların ise basın eliyle pkk'lı ilan edilmesiyle yırtan, miladını çoktan doldurmuş, ülkenin yarısının güvenini tamamen kaybetmiş ve dağıtılacağı veya kökten değişikliğe gideceği gayet göz önünde olan ve aksinin sürmesinin meşru hiç bir yanı kalmayan kurumuna güzelleme yapan sözlük. size müstahak bu düzende yaşamak sevgili altaylılar.
akp polisinin kabiliyeti;



hdp'yi tebrik ediyorum kendilerine mağduriyet çıkarmamışlar. şaşırdım aq xdd

böyle amına koduğumun çomarlarını alıyor o teşkilat ;



bunlar son bulacak. sike sike. bulmak zorunda aq? tersi mümkün mü?
uduz tegin
Sunulan hiçbir yanlışın arkasında durmayan sözlük. Şahsi fikrim devlet kurmak isteyen sktrsin gitsin başka yerde kursun biz de kurtulalım.akp politikasını savunmamakla birlikte size Kürdistan kurmakta başarılar diliyorum.hatta sesinizi daha gür çıkarın böyle sözlükte olmaz yasalar bazı şeylere müsade etmiyor.mudahaleye açık bir pozisyon yaratın ki soyunuzu kurutalım böyle kardeşlik türküleri ile olmuyor.
@jakoben sen de buraya layıksın Demekki bize anlattığın kardeşlik türkülerinden dik baslililigindan eser göremedim.
2